„Paupio turgus“ startuos siūlydamas nuomos mokesčio „atostogas“ partneriams

Vilniaus senamiestyje šių metų rudenį duris atversiantį naują vilniečių ir sostinės svečių traukos centrą „Paupio turgus“ plėtojanti bendrovė „Darnu Group“ atidarymo planų nekeičia, tačiau, reaguodama į koronaviruso sukeltą sudėtingą situaciją maitinimo ir smulkios prekybos verslui,  lengvina sąlygas esamiems ir potencialiems nuomininkams ir iki kitų metų pavasario dovanoja nuomos mokesčio „atostogas“.

„Vilniaus senamiestyje atgimęs Paupio rajonas jau pradeda savo gyvenimą: čia kuriasi gyventojai, atsidaro biurai, kiti verslai, toliau plėtojami nauji kvartalai. Paupio turgus – labai reikšmingas paupiečius, vilniečius ir miesto svečius subursiantis traukos taškas, tad mums labai svarbu, jog jis pradėtų veiklą visiškai funkcionuojantis ir užpildytas. Svarstėme nukelti atidarymo datą, tačiau, manome, jog šiuo laikotarpiu labai svarbu imtis lyderystės ir dėti visas pastangas, kad miestas atsigautų kuo greičiau. Suprasdami, kad pilnai atsitiesti po karantino maitintojams dar reikės laiko, priėmėme sprendimą kompensuoti nuomos mokestį iki pat pavasario ir tokiu būdu paskatinti juos įgyvendinti savo plėtros planus, turėtus iki karantino“, – sako „Darnu Group“ generalinė direktorė Sigita Survilaitė-Mekionienė.

Anot jos, nekeisti turgaus atidarymo planų paskatino ir pažadas Paupyje įsikūrusiems verslo partneriams, būstus čia įsigijusiems ir pamažu besikuriantiems žmonėms, o taip pat ir visiems miestiečiams, kuriems dar prieš pradedant kurti Paupį buvo žadėta, kad atgimęs rajonas bus gyvas, šurmuliuojantis ir traukiantis.

„Paupio turguje“ sutartys sudarytos jau su daugiau nei puse nuomininkų. Čia kursis japonų, kinų, meksikiečių, lietuvių virtuvės, desertinė, kepykla, gurmaniško maisto prekeiviai, rūšinio alaus, salotų barai ir kt.

„Gerų ženklų maitinimo versle jau po truputį matyti, tačiau tam, kad sukurtum šurmuliuojančią, gyvą naują vietą, turi užtikrinti stabilų veikimą ir verslų sinergiją tiek prekybos, tiek maitinimo, tiek renginių zonose. Siekiame pakeisti turgaus kultūros suvokimą Lietuvoje, todėl čia bus daugiau erdvės ne tik pirkti ir ragauti, bet ir saugiai bendrauti, linksmai leisti laiką kultūriniuose ir kulinariniuose renginiuose. Bus kuriama tokia atmosfera, kad čia norėtųsi vėl sugrįžti“, – sako S. Survilaitė-Mekionienė.

Architekto Audriaus Ambraso projektuojamas „Paupio turgus“ užims beveik 2 tūkst. kv. m. žiemos sode po milžinišku stikliniu stogu ir talpins apie 300 patogių sėdimų vietų. Turgaus interjerą kuria architektūros studija „Plazma“. Šiltu oru mėgautis turgaus atmosfera bus galima ir erdvioje lauko terasoje šalia originalaus industrinio fontano.

Įprastą dieną lankytojus aptarnaus apie 20 įvairiausių restoranų, barų ir maisto prekybininkų, o kartą per savaitę čia rinksis ir daugiau savo produkcija prekiaujančių ūkininkų iš visos Lietuvos.

Vilniaus senamiestyje atgimusiame Paupio rajone jau kuriasi pirmosios 300 šeimų, daugiau nei 90 proc.  išnuomotų „Paupio verslo namų“ erdvių pildosi darbuotojais – jų čia įsikurs apie 1500. Šalia esantis kino teatras „Pasaka“ laukia, kol bus saugu skelbti kino sezoną. Netrukus duris atvers ir restoranas „Piano Piano“, barzdaskučių salonas „Brutal barber“, E. Suchockytės meno galerija, kavos namai ir kitos, kasdienes paslaugas teikiančios įmonės.

Naujai statomame rajone jau sutvarkyta infrastruktūra ir užtikrintas patogus susisiekimas: sutvarkytos gatvės, pėsčiųjų ir dviračių alėjos prie Vilnelės, įrengtos požeminės automobilių stovėjimo vietos.

Jums gali patikti

Atsakyti

Your email address will not be published.