Kitokią „Euroviziją“ Baltijos šalyse įsijungė per 760 tūkst. žiūrovų „EuROOPvision“ Lietuvoje – 350 tūkst.

Karantinas, sutrukdęs įvykti tradicinei „Eurovizijai“, sugebėjo suburti žiūrovų prie kitokios jos transliacijos. Iš Nyderlandų transliuotą eurovizinių dainų pasirodymą „Europe: Shine a Light“ „Kantar“ duomenimis šeštadienį bent trumpam buvo įsijungę 330 tūkst. Lietuvos TV žiūrovų ir per 760 tūkst. Baltijos šalyse. 

Bendras per nacionalinę LRT televiziją tiesiogiai transliuotos laidos konsoliduotas reitingas siekė 6,1 proc.

„Nepaisant to, kad įprasto „Eurovizijos“ formato šiemet dėl epidemijos nebuvo, iš Nyderlandų transliuoti visų šalių pristatymai ir dainos susirinko savo auditoriją, o nacionalinis transliuotojas eurovizinėmis dienomis pirmavo tarp televizijų pagal surinktą auditoriją. Laidos reitingai negalėjo prilygti ankstesniems šou, tačiau pritraukė dalį savo ištikimų gerbėjų ir pasiekė reitingus, panašius į tokių populiarių laidų kaip „Panorama“ ar „Dienos tema“, – sakė „Kantar“ media tyrimų ir įžvalgų vadovė Lina Petraitienė.

Estijoje eurovizinė transliacija buvo populiariausia tarp Baltijos šalių – laidos reitingas buvo per 11 procentų, Latvijos žiūrovai tradiciškai „Eurovizija“ domėjosi gerokai mažiau nei estai ir menkiau nei lietuviai – laidos reitingas ten šiemet siekė 4,7 procento.

Kol „The Roop“ Vokietijoje kovojo dėl jau pelnyto „Eurovizijos“ širdžių nugalėtojų titulo, LRT televizijos eteryje prieš eurovizinį dainų šou transliavo „The Roop“ koncertą „EuROOPvision“. „Kantar“ duomenimis, jį transliacijos dieną bent trumpam įsijungė daugiau nei 350 tūkst. Lietuvos žiūrovų, o transliuoto koncerto konsoliduotas reitingas buvo per 5 procentus.

Tarptautinis dainų konkursas „Eurovizija“ šiemet turėjo vykti Nyderlanduose, Roterdame, gegužės 12-16 dienomis. Lietuvos atstovams grupei „The ROOP“ totalizatorių rengėjai ir kritikai prognozavo prizinę vietą.

Jums gali patikti

Atsakyti

Your email address will not be published.