Vienas iš nemaloniausių nutikimų yra tada, kai mūsų reikalingiausi daiktai yra pametami, sudaužomi ar sugadinami. Vienas iš tokių daiktų yra telefonas, kuris vieną dieną gali tiesiog neįsijungti. Tam, kad būtų galima griebtis greičiausių ir efektyviausių priemonių, reikia žinoti keletą dalykų, kurie gali padėti.
Išmaniųjų telefonų garantija – kiek ji galioja?
Dažniausiai Lietuvoje yra taikoma dviejų metų garantija, o ją užtikrina išmaniojo telefono pardavėjas. Tiesa, gamintojai gali taikyti ir trumpesnį garantijos laikotarpį, todėl antruosius metus užtikrina pardavėjai. Tai reiškia, kad jie yra atsakingi už keitimo, remonto bei grąžinimo išlaidas.
Ką pirmiausiai reikėtų daryti, jeigu sugedo telefonas?
Jeigu jūsų įrenginys sugedo esant garantinio laikotarpio metu (dar nėra praėję du metai po išmaniojo įsigijimo), tuomet geriausia yra kreiptis į pardavėją. Tokiu atveju pardavėjas perduos telefoną į gamintojo autorizuotą serviso centrą arba patys pardavėjai jus nukreips į reikiamą servisą. Telefonų remontas Vilniuje yra vienas iš kokybiškiausių centrų, kuris padės „prikelti iš numirusiųjų“ jūsų įrenginį!
Norint taupyti laiką, galite pardavėjo paprašyti telefono serviso kontaktų ir patys tiesiogiai su jais susisiekti – taip bus greičiau ir patys galėsite aiškiai žinoti savo įrenginio situaciją. Atkreipkite dėmesį į tai, jog jeigu jums vis dar galioja garantinis, būtinai turėkite tą įrodančius dokumentus bei visą telefono komplektuotę (pakrovėjas, ausinės ir pan.).
Per kiek laiko yra sutaisomas telefonas?
Išmaniojo telefono detalių pakeitimas, patikra, išardymas bei surinkimas dažniausiai užtrunka iki valandos. Tačiau viskas gali užtrukti ilgiau, jeigu:
- dėl siuntimo – telefonas gali būti siunčiamas į kitus miestus, kad juose esantys servisų pagrindiniai centrai patikrintų jūsų telefono gedimą
- laukiamas gamintojo patvirtinimas – tuo atveju, jeigu yra prašoma išrašyti broko aktą (tam, kad klientui būtų grąžinti pinigai už sugedusį įrenginį)
- laukiamos reikiamos detalės, kurios yra reikalingos norint pataisyti jūsų telefoną, o tai gali užtrukti net ir iki dviejų ar keturių savaičių.
Tuo metu, kai jūsų išmanusis įrenginys yra taisomas, serviso centrai turėtų jums suteikti pakaitinį telefoną, kad jums nekiltų jokių papildomų rūpesčių ieškant naujo, kol bus taisomas pirminis.