Aiškėja, kaip bus pertvarkytas gatvių tinklas prie naujai iškilsiančio Vilniaus „Akropolis Vingis“ ir daugiabučių kvartalo „reVingis“. Sutvarkius aplinkui esančias gatves, į naują traukos objektą bus patogu patekti ne tik automobiliu, bet ir ateiti pėsčiomis ar atvažiuoti dviračiu. Nauji takai, požeminė pėsčiųjų perėja užtikrins nenutrūkstamą judėjimą ne tik iki prekybos komplekso, bet ir Neries krantinės bei Vingio parko.
Vilniaus miesto savivaldybė patvirtino Eigulių gatvės atkarpos tarp Tūkstantmečio, Geležinio Vilko gatvių ir Savanorių prospekto žiedinės sankryžos rekonstrukcijos projektinius pasiūlymus.
Eigulių gatvėje numatyta įrengti žiedinę sankryžą, papildomą eismo juostą nuo Neries upės pusės link „Akropolis Vingis“, patogius pėsčiųjų takus ir perėjas. Nuo Geležinio Vilko link Elektrinės gatvės bus įrengta nauja dviračių tako atkarpa. Šiuo dviračių taku bus galima važiuoti nuo Vilkpėdės iki Vingio parko, per požeminę perėją – iki Gerosios Vilties gatvės.
Kadangi automobilių eismas čia intensyvus, pėsčiųjų ir dviračių takai nuo važiuojamosios dalies bus atskirti naujais želdiniais, bus įrengtas lygiagretus parkavimas gatvėje, kuris sukurs ir fizinę kliūtį nuo važiuojamosios dalies.
Keisis ir Geležinio Vilko gatvės atkarpa prie naujai vystomo „Akropolis Vingis“ komplekso, sankryža tarp Geležinio Vilko ir Tūkstantmečio gatvių. Į Vingio parką vedančios M. K. Čiurlionio gatvės dalis bei Gerosios Vilties gatvės dalis taip pat pasikeis.
Geležinio Vilko g. ir Gerosios Vilties g. sankryžą planuojama pertvarkyti į žiedinę. Šioje vietoje numatytas automobilių įvažiavimas į daugiafunkcinio komplekso požeminę automobilių saugojimo aikštelę.
Projektuotojai UAB „INHUS Engineering“ po Geležinio Vilko gatve suprojektavo požeminę pėsčiųjų bei dviračių perėją. Tai bus pagrindinė „Akropolis Vingis“ pėsčiųjų jungtis su miesto centru. Ji leis iš Naujamiesčio pusės pėstiesiems ir dviratininkams į „Akropolis Vingis“ teritoriją ir M. K. Čiurlionio gatvę patekti nelaukiant prie sankryžų.
Gerosios Vilties g. projektuojama kaip ramaus eismo gatvė. Joje numatyti platūs pėsčiųjų takai, atskiras dviračių takas, žalieji plotai, medžių alėja bus papildyta naujais želdiniais.
Kaip ir dabar, M. K. Čiurlionio gatvė ves į Vingio parką, tačiau ja bus galima patekti ir į naujus gyvenamuosius kvartalus. Iš šios gatvės nėra numatytų įvažiavimų į prekybos pastato stovėjimo aikštelę. Projektuojamas dviračių takas, išsaugoma senųjų tuopų alėja. M. K. Čiurlionio gatvėje kuriama apsisukimo aikštelė ir lankytojų išleidimo vieta.
Geležinio Vilko gatvės dalies nuo Savanorių pr. žiedinės sankryžos iki Geležinio Vilko g. 25, M. K. Čiurlionio gatvės dalies ir Gerosios Vilties gatvės dalies nuo Geležinio Vilko g. iki Savanorių pr. rekonstrukcijos projektinius pasiūlymus dar peržiūri Vilniaus savivaldybės specialistai. Statybos leidimą tikimasi gauti kitų metų pradžioje.
Rekonstruoti transporto mazgą prie Savanorių žiedo prireikė dėl šalia atsirasiančių ir visiškai miesto veidą pakeisiančių projektų: „reVingis“ – keturių gyvenamųjų kvartalų šalia Neries krantinės (kartu bus tvarkoma ir krantinė) ir vieno administracinio pastato statybos bei „Akropolis Vingis“ komplekso statybų.
Visi darbai bus vykdomi „Akropolis Group“ valdomos bendrovės lėšomis.