Vilniaus miesto savivaldybės pastate pradeda veikti naujas klientų aptarnavimo centras. Atskiroje erdvėje atidaromas informacijos punktas bei 8 langeliai, kuriuose bus teikiamos su socialinėmis išmokomis susijusios paslaugos. Norintiems apsilankyti bus reikalinga išankstinė registracija, taip gerinant paslaugų prieinamumą bei mažinant laukimo laiką. Paslaugos gyventojams čia bus teikiamos nuo spalio 29 d.
„Jau ne vienus metus kryptingai dirbame, kad vilniečiai visas paslaugas galėtų gauti vieno langelio principu – kuo patogiau ir greičiau. Naujajame klientų aptarnavimo centre pradėsime taikyti registraciją: gyventojai atvyks iš anksto pasirinktu laiku ir galės išvengti laukimo eilėje. Ilgainiui tokį modelį planuojame perkelti ir į pagrindinį aptarnavimo centrą“, – sako Vilniaus miesto savivaldybės administracijos direktorius Adomas Bužinskas.
Į naująjį klientų aptarnavimo centrą (Konstitucijos pr. 3) yra atskiras įėjimas Europos aikštės pusėje – durys dešinėje nuo pagrindinio įėjimo į savivaldybę, virš jų matyti Gitenio Umbraso mozaika „Šv. Kristoforas“.
Socialinių išmokų klausimus ir toliau bus galima spręsti ir kitais alternatyviais būdais: pildant prašymus internetu, siunčiant fiziniu bei elektroniniu paštu, kreipiantis telefonu.
Esminis vilniečių laukiantis pokytis – išankstinė registracija. Dėl to gyventojai trumpiau lauks eilėse, galės tiksliau planuoti savo laiką, galėdami pasirinkti ne tik patogiausią būdą pateikti prašymą socialinei išmokai gauti, bet ir tikslų vizito laiką, jeigu pasirinktų tokį aptarnavimo būdą.
Klientų aptarnavimo centras pritaikytas negalią turintiems asmenims – baldai erdvėje išdėstyti taip, kad būtų patogu judėti su vežimėliu, įrengti taktiliniai takai.
Numatoma, kiekvieną darbo dieną naujajame centre bus galima aptarnauti kiek daugiau nei 200 asmenų.

Nuotr. S. Žiūros
Registracija būtina, tačiau yra išimčių
Naujajame centre bus teikiamos išskirtinai su socialinėmis išmokomis susijusios paslaugos – čia vilniečiai galės kreiptis dėl socialinės pašalpos, šildymo, geriamojo, karšto vandens kompensacijų, išmokų vaikams, globos išmokų, paramos mokiniams, laidojimo išmokos, individualios pagalbos teikimo išlaidų kompensacijos, vienkartinės, tikslinės, sąlyginės ir periodinės pašalpos, dėl išmokų nutraukimo ar mokėjimo būdo pakeitimo, užsakyti pažymas apie gautas / negautas išmokas ir dėl kitų Socialinių išmokų skyriaus teikiamų paslaugų.
Asmenys turės užsiregistruoti internetu arba telefonu +370 700 35545 – taip bus suteikiamas registracijos numeris, kurį atvykus reikės suvesti eilių valdymo sistemos terminale. Terminalas išduos eilės numerį, pagal kurį asmuo bus pakviestas pas specialistą. Talonas galės būti išspausdinamas ne anksčiau nei 15 min. iki numatyto aptarnavimo laiko.
Pagal vieną išankstinę registraciją bus aptarnaujamas tik vienas klientas (įskaitant nepilnamečius) ir pateikiamas tik vienas prašymas arba skundas. Tai reiškia, kad asmuo turėtų užsiregistruoti atitinkamai tiek kartų, kiek prašymų ar skundų norėtų pateikti.
Klientui vėluojant atvykti daugiau nei 5 minutes, jam bus pasiūlomi alternatyvūs kreipimosi būdai arba kitas išankstinės registracijos laikas. Jeigu užsiregistravęs žmogus apskritai neatvyks, gyventojai toliau bus aptarnaujami pagal eilių valdymo sistemos sudarytą eilę.
Be išankstinės registracijos bus galima kreiptis dėl laidojimo išmokų bei individualios pagalbos teikimo išlaidų kompensacijos.
Pasirinkusiems netinkamą paslaugos kategoriją arba paslaugą bei neužsiregistravusiems klientams bus siūlomi alternatyvūs paslaugos užsakymo būdai arba kitas laisvas paslaugos užsakymo ar aptarnavimo laikas.

Nuotr. S. Žiūros
Paslaugos teikiamos tiek fiziškai, tiek internetu
Socialinių išmokų skyriaus klientų aptarnavimo centras dirbs įprastu laiku: pirmadieniais–ketvirtadieniais 7.30–17.00 val., penktadieniais 7.30–15.45 val. Prieššventinėmis dienomis dirbama valanda trumpiau.
Prašymus dėl socialinių išmokų vilniečiai gali teikti ir kitais anksčiau buvusiais būdais:
- internetu – www.spis.lt arba https://paslaugos.vilnius.lt/;
- paštu atsiunčiant užpildytą ir pasirašytą prašymo formą (adresas – Konstitucijos pr. 3, LT-09308 Vilnius);
- elektroniniu paštu [email protected] – atsiunčiant užpildytą ir saugiu elektroniniu parašu pasirašytą prašymo formą;
- telefonu +370 700 35545 galima kreiptis tik dėl socialinės pašalpos ir kompensacijų už būsto šildymą, geriamąjį ir karštą vandenį.









