• Renginiai
  • Receptai
  • Laisvalaikis
  • Video
Ketvirtadienis, 3 liepos 2025
Rezultatų nėra
Žiūrėti visus rezultatus
Vilniaus Kraštas
Reklama
  • Žinios
    • Vilnius
    • Trakai
    • Vilniaus rajonas
    • Elektrėnai
    • Šalčininkai
  • Renginiai
  • Kultūra
  • Sportas
  • Kriminalai
  • Politika
  • Mokslas
  • Turizmas
  • Įdomu
  • ŽŪM
  • Žinios
    • Vilnius
    • Trakai
    • Vilniaus rajonas
    • Elektrėnai
    • Šalčininkai
  • Renginiai
  • Kultūra
  • Sportas
  • Kriminalai
  • Politika
  • Mokslas
  • Turizmas
  • Įdomu
  • ŽŪM
Rezultatų nėra
Žiūrėti visus rezultatus
Vilniaus Kraštas
Rezultatų nėra
Žiūrėti visus rezultatus
Pradžia Įdomu

Ką bendro turi marketingas, kosmosas ir filmai?

2024-08-06
Įdomu, Lietuva, Lietuvos naujienos, Verslas
Laikas: 3 min skaitymo
Nuskraidink mane į mėnulį (2024)

Nuskraidink mane į mėnulį (2024) | IMDB

Užaugus būti astronautu – ne vieno vaiko svajonė. Ir nors apie tai daugiausia svajoja bei labiausiai šioje srityje pasižymi amerikiečiai, Lietuva čia taip pat turi kuo pasidžiaugti. Daugiau nei 100 lietuvių jau yra pasižymėję įvairioje pasaulinėje astronautikos veikloje, taip pat ir pačioje NASA, pastaruoju metu ir pačioje Lietuvoje vis daugiau kalbama ir investuojama į kosmoso sritį. O ką su tuo bendro turi marketingas?

Liepos mėnesį Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) nariams buvo organizuota išankstinė filmo „Nuskraidink mane į mėnulį“ peržiūra. Filmo siužete atskleista, kad marketingas gali parduoti net kelionę į mėnulį. Renginio metu taip pat vyko diskusija, kurioje dalyvavo kosmoso startuolio „Blackswan Space“ įkūrėjas Marius Klimavičius, „ACME Film“ marketingo projektų vadovė Lina Naktinė, rinkos tyrimų ir marketingo konsultacijų agentūros „HUBEL“ vadovė dr. Eleonora Šeimienė bei LRT marketingo vadovas Mantas Velykis. Diskusiją moderavo LiMA direktorė Alvydė Palaimaitė.

Lietuvos investicijos į kosmoso tyrinėjimus

Prieš 10 metų Lietuvoje įsikūrus pirmajai kosmoso srityje besispecializuojančiai įmonei, buvo sulaukta netgi pajuokų. Tačiau šiandien situacija jau gerokai pasikeitusi ir šalyje vis rečiau yra užduodamas klausimas „kam tas kosmosas mums reikalingas?“, diskusijos metu sakė M. Klimavičius. Jo teigimu, Lietuvoje šiandien jau yra nemažai žmonių, vienaip ar kitaip įsitraukusių į kosmoso veiklą, yra netgi lietuvių kilmės astronautų – džiaugtis tikrai yra kuo.

„Tikrai galime didžiuotis, kad turime lietuvišką kompaniją „NanoAvionics“, kuriančią pasaulinio lygio palydovus. Jų kurtus palydovus naudoja ir NASA, ir Europos kosmoso agentūra”, – teigia M. Klimavičius.

Nepaisant Lietuvos sėkmingų žingsnių kosmoso srityje, diskusijos dalyviai sutarė, kad dar reikia didinti visuomenės suvokimą, kad Lietuvos investicijos į kosmosą ir net tik reikšmingos, bet ir naudingos Lietuvos ekonomikai.

Siekiant stiprinti visuomenės palaikymą investicijoms į kosmosą, reikšmingą pokytį galėtų turėti parengta stipri valstybinė komunikacijos strategija. Prie kosmoso temos populiarinimo galėtų prisidėti ir prekių ženklų įsitraukimas.

Kosmoso tema prekių ženklų komunikacijoje

Kalbant apie kosmoso elementus šalies verslų marketinge, apskritai kosmosą galima sieti su trimis dalykais, diskusijos metu sakė E. Šeimienė: inovacijomis, galia ir nuotykiais.

„Tai yra trys esminiai aspektai, su kuriais siejasi kosmosas. Todėl iš marketingo pusės kosmoso temą galėtų paliesti prekės ženklai, kurie specializuojasi inovacijose, nuotykiuose, galbūt turi prabangos prekių, taip pat stipri kategorija galėtų būti vaikų žaislai, – kalbėjo pašnekovė. – Kita vertus, kosmoso tematika mažiau tinkama būtų tradicinėms prekėms, ypač siejamoms su natūralumu. Pavyzdys čia galėtų būti pieno produktai.“

Ateityje, siekiant kosmoso temą integruoti į Lietuvos marketingo strategijas, svarbu drąsiai žiūrėti į ambicingus projektus. Kaip pastebėjo M. Velykis, „kiekvienas turėtų turėti savo „mėnulio tikslą“, kuris skatintų siekti daugiau ir nebijoti naujovių“.

Marketingo galia ir iššūkiai

Diskusijos metu buvo aptarta ir marketingo galia keisti visuomenės nuostatas bei elgesį.

Šeimienė pasidalino Londono pavyzdžiu, kur marketingo priemonės buvo pasitelktos skatinti jaunus žmones balsuoti.  Ruošiantis rinkimams pastebėta, jog vos trečdalis 18-24 metų grupės jaunimo balsuoja rinkimuose. Kitas tyrimas atskleidė, kad apie 68 % tų žmonių sėkmingai balsuoja, kai jie žiūri įvairius TV šou ir balsuoja už savo žvaigždes. Taigi buvo sukurta kampanija su žinute, kad jaunime, jūs jau balsuojate  už savo mėgstamas žvaigždes stebėdami įvairius TV šou, tad kviečiame balsuoti ir dėl to, kas tiesiogiai daryti įtaką jūsų gyvenime.

Marketingo specialistai čia sugebėjo paskatinti 75 proc. daugiau jaunimo registruotis rinkimams. Šis pavyzdys rodo, kad tinkamai pritaikytos marketingo kampanijos gali padaryti didelį poveikį net ir sudėtingose temose, tokiose kaip politinis dalyvavimas ar kosmoso tyrinėjimai.

Velykis pažymėjo, kad marketingas Lietuvoje dažnai nėra pakankamai išnaudojama, ypač politinių ar socialinių kampanijų kontekste.  „Gal ne visai vykusiai naudojame turimas priemones, bet tai nereiškia, kad jos neveikia“, – sakė jis, pabrėždamas, kad kokybės ir kūrybiškumo trūkumas dažnai apsunkina sėkmę.

Filmo „Nuskraidink mane į mėnulį“ komunikacijoje taip pat netrūko iššūkių.

„Įprastai kino studijos sukuria filmų marketingo strategijas bei duoda visą  strateginę, vizualinę informaciją apie to filmo leidimą šalyje. Visgi, su šiuo tarpžanriniu filmu buvo kitaip – iš studijos gavome net penkias visiškai skirtingas komunikacijos krypčių versijas ir mums patiems, kaip platintojams Lietuvoje, reikėjo nuspręsti dėl savo pardaviminės strategijos, pasirinkti savo žinutes, vizualus. Žinodami, kad kuriant marketingo kampanijas yra labai svarbu pasirinkti vieną komunikacijos kryptį ir jos laikytis, po didelių diskusijų nusprendėme, kad apie šį filmą komunikuosime kaip apie romantinę komediją. Tikime, kad galvosūkį išsprendėme sėkmingai ir šiuo principu rekomenduojame vadovautis ir kitiems verslas kuriant marketingo kampanijas”, – kalbėjo „ACME Film“ marketingo projektų vadovė Lina Naktinė.

Lietuvos marketingo asociacija per metus suorganizuoja daugiau nei 100 profesinių ir bendravimo renginių, kurių metu LiMA nariai gilina savo žinias, seka naujausias tendencijas, lankosi išskirtinėse erdvėse bei stiprina profesinių kontaktų ratą.

Žymos: LiMANuskraidink mane į mėnulįRinkodara
DalintisSiųstiSiųsti
Palikti komentarą su FB

TAIP PAT SKAITYKITE

Žinios

Tęsiamas Trakų ir Gižycko rajonų savivaldybių įgyvendinamas projektas
Kūryba be ribų: darbas su aktoriais įkvepia moksleivius kurti ir ieškoti savęs
Luminor skolina 70 mln. Vilniaus miesto savivaldybės infrastuktūros projektams
Gaisro metu Vilniuje sudegė vyras

Politika

Tęsiamas Trakų ir Gižycko rajonų savivaldybių įgyvendinamas projektas
Švietimo, mokslo ir sporto ministrė lankėsi Trakų rajono ugdymo įstaigose
Prezidentas žada užlopyti skylę dėl GPM lengvatos ūkininkams
Kauno meras V. Matijošaitis partrenkė per pėsčiųjų perėją ėjusį vyrą

Kultūra

Kūryba be ribų: darbas su aktoriais įkvepia moksleivius kurti ir ieškoti savęs
„Sostinės dienos“ tampa „Vilniaus dienomis“ ir kviečia registruotis dalyvius
Joninių renginiai Vilniaus rajone – bendruomenių susitelkimo ir tradicijų puoselėjimo pavyzdys
Joninių papročiai: ugnies, vandens ir paparčio žiedo magija trumpiausią naktį

Sportas

Kalvelių seniūnija triumfavo Vilniaus rajono seniūnijų sporto žaidynėse
Keturi įvarčiai ir ilgai laukta pergalė
Trakų triatlone: Lietuvos čempionai, rekordas ir skaudžios klaidos
Koks sportas gali padėti prailginti gyvenimo trukmę?
  • Populiariausi
  • Komentarai
  • Naujausi
Nuo liepos 1 d. Vilniuje – nauji viešojo transporto bilietai šeimoms ir grupėms

Nuo liepos 1 d. Vilniuje – nauji viešojo transporto bilietai šeimoms ir grupėms

Pareigūnų kredito unija pakeitė pavadinimą ir kryptį – orientuosis į Vilniaus regiono gyventojus

Pareigūnų kredito unija pakeitė pavadinimą ir kryptį – orientuosis į Vilniaus regiono gyventojus

15 priežasčių, dėl kurių verta aplankyti Vilniaus rajoną

Vilniaus rajone įgyvendintas Erasmus+ mokymo kursas “Capture The Future”

Vilniaus rajone įgyvendintas Erasmus+ mokymo kursas “Capture The Future”

Atidarytas naujas Nemenčinės poliklinikos medicininės reabilitacijos centras

Atidarytas naujas Nemenčinės poliklinikos medicininės reabilitacijos centras

Vilnius judės retro muzikos ritmu – Rotušės aikštė virs šokių aikštele po atviru dangumi

Vilnius judės retro muzikos ritmu – Rotušės aikštė virs šokių aikštele po atviru dangumi

Tęsiamas Trakų ir Gižycko rajonų savivaldybių įgyvendinamas projektas

Tęsiamas Trakų ir Gižycko rajonų savivaldybių įgyvendinamas projektas

Projekto „Receptas kultūrai“ dalyviai kūrė eilėraščius ir tyrinėjo sudėtingas emocijas

Kūryba be ribų: darbas su aktoriais įkvepia moksleivius kurti ir ieškoti savęs

Vytis Zeguzauskas

Luminor skolina 70 mln. Vilniaus miesto savivaldybės infrastuktūros projektams

Didelis gaisras Širvintų rajone: vėlų vakarą atvira liepsna užsidegė kultūros namai

Gaisro metu Vilniuje sudegė vyras

Proneta
pamatyti.lt pamatyti.lt pamatyti.lt

Kategorijos

  • Aktualijos
  • Aplinka
  • Apžvalgos
  • Elektrėnai
  • Finansai
  • Gamyba-Pramonė
  • Grožis
  • Gyvenimas
  • Įdomu
  • Istorija
  • Krašto apsauga
  • Kriminalai
  • Kultūra
  • Laisvalaikis
  • Lankytinos vietos
  • Lietuva
  • Lietuvos naujienos
  • Mokslas ir studijos
  • Naujienos
  • Nelaimės
  • Orai
  • Padėka
  • Politika
  • Receptai
  • Religija
  • Renginiai
  • Renginiai Elektrėnuose
  • Renginiai Šalčininkuose
  • Renginiai Trakuose
  • Renginiai Vilniaus rajone
  • Renginiai Vilniuje
  • Rinkimai
  • Šalčininkai
  • Skelbimai/Pranešimai
  • Socialiniai reikalai
  • Socialiniai tinklai
  • Sportas
  • Statyba
  • Sveikata
  • Technologijos
  • Trakai
  • Transportas
  • Turizmas
  • Užsienio naujienos
  • Verslas
  • Verslo gidas
  • Video
  • Vilniaus rajonas
  • Vilniaus rajonas
  • Vilnius
  • Žemės ūkio ministerijos naujienos
  • Žemės ūkis
  • Žiniasklaida
  • Žinios

Naujienos

Vilnius judės retro muzikos ritmu – Rotušės aikštė virs šokių aikštele po atviru dangumi

Vilnius judės retro muzikos ritmu – Rotušės aikštė virs šokių aikštele po atviru dangumi

Tęsiamas Trakų ir Gižycko rajonų savivaldybių įgyvendinamas projektas

Tęsiamas Trakų ir Gižycko rajonų savivaldybių įgyvendinamas projektas

Projekto „Receptas kultūrai“ dalyviai kūrė eilėraščius ir tyrinėjo sudėtingas emocijas

Kūryba be ribų: darbas su aktoriais įkvepia moksleivius kurti ir ieškoti savęs

Vilniaus Kraštas

  • Reklama
  • Kontaktai
Rezultatų nėra
Žiūrėti visus rezultatus
  • Žinios
    • Vilnius
    • Vilniaus rajonas
    • Trakai
    • Šalčininkai
    • Elektrėnai
  • Kultūra
  • Sportas
  • Kriminalai
  • Renginiai
    • Renginiai Vilniuje
    • Renginiai Trakuose
    • Renginiai Vilniaus rajone
    • Renginiai Elektrėnuose
    • Renginiai Šalčininkuose
  • Politika
  • Laisvalaikis
  • Mokslas ir studijos
  • Transportas
  • Verslas
  • Technologijos
  • Turizmas
  • Žemės ūkis

© 2022

Rezultatų nėra
Žiūrėti visus rezultatus
  • Žinios
    • Vilnius
    • Vilniaus rajonas
    • Trakai
    • Šalčininkai
    • Elektrėnai
  • Kultūra
  • Sportas
  • Kriminalai
  • Renginiai
    • Renginiai Vilniuje
    • Renginiai Trakuose
    • Renginiai Vilniaus rajone
    • Renginiai Elektrėnuose
    • Renginiai Šalčininkuose
  • Politika
  • Laisvalaikis
  • Mokslas ir studijos
  • Transportas
  • Verslas
  • Technologijos
  • Turizmas
  • Žemės ūkis

© 2022