„Atėjo metas atsinaujinti. Per dvidešimt radijo stoties „M-1 Plius“ gyvavimo metų pasikeitė ne tik dizaino tendencijos, pasikeitė ir patys klausytojai. „M-1 Plius“ programa skirta ypatingai auditorijai, turinčiai subtilų skonį ir vertinančiai gerą muziką, todėl siekėme tai atspindėti ir naujajame logotipe. Norėjome, kad naujasis ženklas būtų lakoniškas ir išreikštų pagrindines „M-1 Plius“ komunikuojamas vertybes: stilių, kokybę, eleganciją“, – pasakojo UAB „M-1“ generalinė direktorė Rūta Grušnienė.
Naujajam ženklui pasirinkta tamsiai vyšninė spalva, kuri tarsi atspindi eteryje kuriamą ramią, jaukią, romantišką ir šiltą atmosferą. Naujame logotipe akcentuojamas žodis „Plius“, nes būtent taip ištikimiausi klausytojai vadina šią stotį.
Radijo stoties „M-1 Plius“ klausytojai – brandūs ir išsilavinę Lietuvos miestuose gyvenantys žmonės. Jiems skirtos M-1 informacijos tarnybos operatyviai ir objektyviai pateikiamos naujienos iš Lietuvos ir pasaulio, o grojaraštyje –pasaulyje gerai žinomos ir mėgstamos dainos, padedančios klausytojams išgyventi pačius įvairiausius jausmus ir situacijas.
Per 20 veiklos metų „M-1 Plius“ užsitarnavo patikimos radijo stoties vardą, tikimės, kad šias tradicijas sėkmingai tęs ir naujasis radijo stoties veidas.