Elektroninė komercija būtina siekiant parduoti ne tik prekes, tačiau ir paslaugas. Vis daugiau žmonių bando prekybą internetu, kuri leidžia dirbti sau ir uždirbti tiek, kad poreikiai būtų patenkinami. Žinoma, bet kokios naujos veiklos pradžia neatsiejama nuo įsigilinimo į reklamos galimybes, kurioms toli gražu ne kiekvienas turi finansų. Alternatyva – užsiimti marketingu pačiam.
Šiame straipsnyje atskleisime svarbiausius skaitmeninio marketingo žingsnius, kurie padės freelanceriui tapti žinomesniu. Taigi, jeigu jau idėja yra, individuali veikla pagal pažymą yra užregistruota – laikas imtis savęs reklamavimosi darbų.
Socialinės žiniasklaidos rinkodara
Trumpai tariant, tai galimybė parduoti save per socialines paskyras, pavyzdžiui, Facebook, Instagram, Twitter ir panašiai. Šiuo metu šios platformos yra pačios populiariausios ir galinčios padėti pasiekti našius rezultatus.
Visose jose reklama gali būti mokama arba gali Jums nieko nekainuoti. Nemokama reklama dažniausiai orientuojasi į bendruomenės stiprinimo niuansus, naudingos info pateikimą, klientų lojalumo galimybes.
Socialinėse platformose labai svarbu bendrauti su savo klientais, domėtis jų problemomis ir pabandyti jas išspręsti. Mokamos reklamos galimybės taip pat labai įvairios. Vienu atveju galima mokėti pinigus, kad būtų reklamuojamas Jūsų visas Facebook puslapis arba kitu atveju – konkretus tekstas arba nuotrauka. Svarbu įvertinti, kas Jums atneš daugiau naudos.
Influencerių rinkodara
Viena populiariausių reklamos galimybių šiuo metu yra influencerių marketingas, kuris padeda pasiekti išties gana našius rezultatus. Svarbiausia, kad tokias reklamavimosi paslaugas siūlo labai daug blog‘erių, tad rasti tokius, kokie jums labiausiai tinka – gali būti sunku. Tačiau įmanoma.
Atsiminkite, kad negalima susikoncentruoti vien tik ties vienu blog‘eriu, kadangi reguliarus jų „keitimas“ yra naudingas. Raskite tokį reklamuotoją, kuri seka Jūsų tikslinė auditorija, tad reklama bus naudinga.
Nebūtinai daug sekėjų turintis žmogus yra geriausias pasirinkimas, kadangi tokiu atveju sekėjai gali būti labai skirtingi ir neatitinkantis Jūsų tikslinės auditorijos.
Partnerių marketingas
Jeigu norite praplėsti savo veiklos žinomumą – labai puikiai pasitarnaus partneriai, kurie informuos aplinkinius apie Jūsų siūlomas paslaugas. Žinoma, tuo pačiu ir jūs turite duoti naudą jiems, kad abipusis ryšys būtų funkcionalaus ir naudingas.
Paprasčiausias būdas – naudojantis internetinėmis svetainėmis bei socialiniais tinklais pažindinant savo publiką su tam tikromis kito asmens paslaugomis ir atvirkščiai.
Rinkodara naudojantis el. paštu
Po BDAR rinkodara el. paštu tapo nebe tokia veiksminga, kadangi kur kas sunkiau įtikinti klientus, kad jie užpildytų informacijos gavimo užklausas, kurias jūs galėsite siųsti. Tad turint duomenis reikia labai atsakingai su jais elgtis, kad gavėjai neatšauktų prenumeratos.
Svarbiausia, kad siunčiama informacija būtų ne tik reklamiška, tačiau tuo pačiu ir naudinga, reikalinga žmonėms, kad kiekvieną kartą gavę Jūsų naujienlaiškį jie džiaugtųsi, kad tu pačiu gavo ir daug naudingos informacijos. Tokiu atveju reklama taps naudinga ir reikalinga.
Žinoma, naujienlaiškių siuntimui būtinai išbandykite specialias programas, kurios kur kas supaprastins ir pagreitins naudotojos info išsiuntimą.
Turinio rinkodara
Geras turinys yra karalius, kuris gali ne tik sudominti, tačiau ir parduoti. Pirmiausia Jums reikia įtraukti žmones į savo veiklą. Dažnas turi jeigu ne internetinį puslapį, tai bent jau socialinę platformą, kurioje talpina info apie savo paslaugas arba prekes. Svarbu ne tik pateikti informaciją apie „kas ir kada“, tačiau taip pat nepamiršti, kad detali nei naudinga informacija gali labai pagerinti Jūsų pozicijas ir pritraukti daugiau lankytojų.
Naudingi net ir tokie žmonės, kurie neperka, tačiau skaito Jūsų tekstus. Tai – potencialūs jūsų klientai ir tuo pačiu puiki reklama „iš lūpų į lūpas“. Taigi, jūsų mintys gali būti puiki reklama.
Turinio rinkodara apima:
- Blog‘o įrašus.
- Video vaizdelius.
- SEO.
- Laiškus.
- Ir kitas galimybes.
SEO galimybės
Apie SEO galimybes turbūt visiems teko girdėti. Tai šansas Google paieškos sistemoje būti kur kas labiau matomu. Jeigu turite internetinį puslapį, kuriame skelbiate, kad siūlote prekes arba paslaugas – naudinga jį optimizuoti, kad pagal konkrečius raktinius žodžius jus būtų galima kur kas paprasčiau rasti paieškoje.
Kokybiškai optimizacijai būtina samdytis specialistą. Nors šiuo metu internete labai daug informacijos ir atrodo, kad kiekvienas pasidomėjęs susitvarkyti su savo puslapiu gali pats, deja, dažniausiai viskas kur kas sunkiau nei galėjote pagalvoti.
Taigi, siūlome pagerinti savo pozicijas Google paieškos sistemoje, kuria šiuo metu naudojasi daugiau nei 80 procentų interneto naršytojų visame pasaulyje.