Nekilnojamojo turto bendrovės „Darnu Group“ valdomas „Paupio turgus“ pristato naujus vardus – prie maisto gurmanų pamėgtos erdvės jungiasi trys restoranai. Vieną iš jų – pagal Meksikos ir Lotynų Amerikos virtuvės koncepciją kuriamą „Padre duos pipirų“ – vysto pati gastronominės erdvės valdytoja.
Anot „Darnu Group“ restoranų veiklos ir plėtros vadovės Anželikos Šiško, trijų naujų vardų įsiliejimas į „Paupio turgų“ padės užtikrinti nuo pat gastronominės erdvės įkūrimo plėtojamą idėją pasiūlyti kuo didesnę skirtingų pasaulio šalių virtuvių įvairovę.
„Džiaugiamės naujų vardų atsiradimu „Paupio turguje“. Matome, kad mūsų lankytojai visad ieško naujų patirčių ir vertina siūlomą įvairovę. Restorane „Ryk Lys“ lankytojai galės išbandyti kokybiškai išpildytą ir vis labiau populiarėjančią „fish&chips“ koncepciją. Kokybiškų bei sveikatai palankesnių desertų vis dažniau ieškantys klientai juos galės rasti šioje sferoje įdirbį jau turinčiame „Holigans“. Taip pat patys ėmėmės plėtoti restoraną „Padre duos pipirų“, kuriame susipina meksikietiški ir lotynų Amerikos skoniai – šios virtuvės yra lietuvių vis labiau mėgstamos“, – teigia A. Šiško.
„Ryk Lys“ bei „Holigans“ keičia „Paupio turguje“ veikusius restoranus „Mollusca“ ir „Sugamour“. Pastarųjų gastronominėje erdvėje nebeliko po to, kai jų valdytoja „Saldi kava“ paskelbė apie bankrotą.
Bendrovės „Saldi kava“ bankrotas buvo nemaloni staigmena, kadangi čia veikę jų verslai buvo paklausūs, pasižymėjo geromis apyvartomis. Nuo pat pradžių rūpinomės, kad klientai „Paupio turguje“ galėtų rasti kuo platesnę maisto įvairovę. Atsižvelgdami į tai pasirinkome ir naujus operatorius – lankytojai turguje vis dar galės mėgautis kokybiška žuvimi bei desertais, nors veikiantys restoranai ir pasikeitė“, – pasirinkimą komentuoja A. Šiško.
Vysto savo restoraną, kurio centre – garsus šefas
Be naujų į „Paupio turgaus“ gretas prisijungiančių vardų, virtuvių įvairovę papildys ir pačios UAB „DG Horeca“ (UAB „Darnu Group“ priklausančios viešbučių ir maitinimo veiklų valdytojos) kuriamas restoranas „Padre duos pipirų“. Šiandien atsidarantis meksikietiškos ir Lotynų Amerikos virtuvės patiekalus siūlantis restoranas pakeis iki tol „Paupio turguje“ veikusius „El Jefe“. Investicijos į jį siekia daugiau nei 100 tūkst. eurų.
Anot A. Šiško, bendrovė vystyti pasirinktą koncepciją pasiryžo matydama poreikį užpildyti reikalingą kokybiškos Lotynų Amerikos virtuvės nišą. „Manome, kad norint „Paupio turguje“ užtikrinti aukščiausią kokybę, lankytojams turime pasiūlyti galimybę išbandyti kuo įvairesnius skonius. Pastebėjome, kad lietuviai mėgsta Lotynų Amerikos virtuvę, o kokybiškai tokį maistą tiekiančių vietų dar trūksta. Kartu kurti restoraną pakvietėme prisijungti šefą Vitalį Čižauską, kuris yra Meksikos ir Lotynų Amerikos virtuvių skonių žinovas, besisukantis šioje sferoje jau 12 metų. Neabejojame, kad lankytojus maloniai nustebins ruošiamas meniu“, – apie naująjį restoraną pasakoja A. Šiško.
Anot šefo V. Čižausko, apsilankę jo kuruojamame naujajame restorane „Padre duos pipirų“, gastronominių potyrių ieškotojai galės jame atrasti reprezentuojamų šalių savitumą bei ryškius ir kontrastingus skonius.
„Tų kraštų gyventojams maistas nėra vien tik išgyvenimo procesas. Jame susilieja žmonių meilė, geros emocijos, karštakošiškumas, kurie susiveda į tobulą skonių balansą. Šiai virtuvei būdingi ryškūs skoniai, aitrumas, spalvos. Mano tikslas yra mylėti svečius per maistą. „Tacos al pastor“ – bene ryškiausias ir žinomiausias Meksikos gatvės maistas, „Acaraje“ – Brazilijos gatvių puošmena, aptinkama ant kiekvieno Salvadoro miesto kampo, Panamos stiliaus žuvis, urugvajietiškas jautienos liežuvis – šiuos patiekalus „Padre duos pipirų“ svečiai tikrai galės išbandyti“, – apie naujame „DG Horeca“ plėtojamame restorane siūlomų skonių paletę pasakoja V. Čižauskas.
Tai nėra pirmas „DG Horeca“ valdomas maitinimo verslas – „Paupio turguje“ veikia bendrovės restoranas „Burna House“, centrinis baras ir „Lipskio alinė“, o SEB arenoje grupei priklauso restoranas „U“.
Ruošiasi šiltajam sezonui
„Paupio turgus“ šiuo metu ne tik kviečia lankytojus apsilankyti naujuose restoranuose, bet ir aktyviai ruošiasi šiltajam sezonui. Kaip teigia „Darnu Group“ restoranų veiklos ir plėtros vadovė A. Šiško, vasaros sezoną ketinama pradėti gegužės 31 d. kartu su jau tradicija tapusiu Šaltibarščių festivaliu, o viso šiltojo sezono metu turgus lankytojus kvies į įvairius renginius.
„Kaip ir praėjusiais metais, šįmet vėl kviesime į kasmėnesinius vaikų renginius. Taip pat laukia aktyvus gegužės mėnuo – dalyvausime „Gatvės muzikos dienose” bei įrengsime sceną atlikėjams, kviesime į „Eurovizijos“ finalo transliaciją. Na, o mėnesio pabaigoje kartu su visu Vilniumi švęsime Šaltibarščių festivalį ir atidarysime vasaros sezoną“, – planais dalijasi įmonės atstovė.
Praėjusiais metais „Darnu Group“ valdomos gastronominės erdvės „Paupio turgus“ nuomininkų apyvarta siekė 7,3 mln. eurų ir sulaukė 1,4 mln. lankytojų. Šiuo metu Paupio rajone įsikūrusi gastronominė erdvė „Paupio turgus“ lankytojus kviečia apsilankyti 17-oje skirtingų restoranų ir 3-uose baruose.