Laikytis karantino skatins taiklios reklamos – „The Atomic Garden Vilnius” ir Vilniaus miesto savivaldybė telkia kūrybines pajėgas

Atsiliepdama į Vilniaus savivaldybės prašymą padėti užpildyti jų turimus lauko reklamos plotus paveikiu turiniu, reklamos mokykla „The Atomic Garden Vilnius“ organizuoja konkursą „Creative Brief Contest Online: Corona Virus edition”. Jo metu dalyviai ieškos kūrybiškų, antrašte paremtų (ang. copy based) reklamų, padėsiančių vilniečiams išgyventi karantiną, o jiems talkins didžiųjų Lietuvos reklamos agentūrų kūrybos vadovai.

Gal norėtum ir tu būti reikšmingas kovoje su koronavirusu? Yra galimybė tapti herojumi ne tik kitiems, bet net ir sau pačiam! Geriausias idėjas pasiūlę asmenys ar komandos bus apdovanoti jų įgyvendinimu 7 dideliuose reklaminiuose plotuose Vilniaus mieste bei rėmėjų prizais.

Jau kovo 25 – 27 dienomis sumanių dalyvių laukia trijų dienų interaktyvus kūrybinis maratonas: „online” pranešimai, konsultacijos bei paskaitos, kurių metu bus išsamiai pristatoma užduotis, o žiniomis ir patarimais dalinsis reklamos industrijos profesionalai, tokie kaip: Rimantas Stanevičius (kūrybos vadovas, Milk), Arnas Aukštikalnis (kūrybos vadovas, DDB), Mantas Velykis (kūrybos vadovas, TRUTH. McCann Vilnius), Aistė Jurė (kūrybos vadovė, NEW!), Dominykas Žilėnas (kūrybos vadovas, Ogilvy Vilnius), Marius Lukošius (kūrybos vadovas, Not Perfect Vilnius), Regis Pranaitis (vyr. meno vadovas, NEW!), Renata Šarkauskaitė (kūrybos vadovė, TBWA \ Vilnius) ir kitais.

Jie ne tik taps talentų mentoriais, bet ir supažindins su kūrybinio rašymo (ang. copywriting) pagrindais bei dalinsis asmeninių projektų patirtimi.

Registracija į šį renginį yra čia: https://tagvilnius.lt/cbc/

„The Atomic Garden Vilnius” organizuojamus „Creative Brief Contest“ renginius vienija tikslas – sujungti kūrybiško jaunimo, reklamos profesionalų ir viešojo sektoriaus atstovų pastangas ieškant inovatyvių sprendimų visuomenei rūpimais klausimais.

„Įprastai turbūt galvosime apie Karantinas.lt talpinimą su trumpomis žinutėmis apie karantiną. Bet šios informacijos, tikiu, jau nemažai, tai gal galima į reikalą ir kūrybiškiau pažiūrėti – jei manote, kad reklama padės vilniečiams išgyventi karantiną, sakykit, duodam plotą ir laisvę. Tai gali būti ir padėka medikams.” – savo „Facebook” paskyroje į kūrybininkus kreipėsi Vilniaus miesto mero patarėjas Karolis Žukauskas, kuris ne tik pristatys dalyviams užduotį, bet ir taps vienu iš vertinimo komisijos narių.

„Kviečiame dalyvauti visus, bet ypač kviečiame visus, kurie jau dalyvavo mūsų Creative Brief Contest maratonuose, ypač visus mūsų alumnus – imkite kolegą, partnerį, draugą į komandą ir pavarykime visi kartu, kad būtų kuo didžiuotis! Kviečiame reklamos agentūrų darbuotojus, mūsųdėstytojus atsiliepti ir būti mentoriais, įkvėpėjais bei komisijos nariais. Kviečiame verslus prisidėti prie renginio prizų ir dar labiau užmotyvuoti dalyvius sukurti pačias geriausias idėjas!” – dalyvauti ir visokeriopai prie renginio prisidėti kviečia mokyklos vadovas Jordis Šatūnas.

Registracija dalyvauti konkurse internetu bus vykdoma iki kovo 24 dienos 16 val. „The Atomic Garden Vilnius“ svetainėje (https://tagvilnius.lt/cbc/). Simbolinis dalyvio mokestis – 15 eurų, visos surinktos lėšos bus paaukotos Laisvės TV iniciatyvai „Laikykitės, medikai!”

Jums gali patikti

Atsakyti

Your email address will not be published.