Per pastaruosius šešerius metus dviračių takų tinklui sostinėje išaugus nuo 40 iki 144 km, intensyviausio judėjimo dviračių ir pėsčiųjų takų susikirtimo vietose Vilnius išbandys dangos ženklinimą. Tikimasi ir atkreipti dviratininkų dėmesį, ir pėstiesiems nurodyti, kur dviračių takus kirsti yra saugiau.
„Vis daugiau vilniečių dviratį renkantis ne tik laisvalaikiui, bet ir kaip transporto priemonę, pastebime, kad kai kuriose miesto vietose pėstiesiems kertant dviračių taką trūksta aiškumo. Kyla konfliktinės situacijos dėl to, kad dviratininkai pėsčiųjų nepraleidžia. Atsižvelgę į gerąją užsienio šalių patirtį, intensyvaus srauto takų susikirtimo vietose išbandysime dangos ženklinimą“, – gyventojus išsakyti nuomonę, kurias dviračių ir pėsčiųjų takų susikirtimo vietas reikėtų paženklinti, kviečia „Susisiekimo paslaugų“ inžinierius-grupės vadovas Jonas Simutis.
Šiuo metu iššūkių keliančios vietos mieste yra dviračių ir pėsčiųjų srautų susikirtimas ties sankryžomis, dviračių ir pėsčiųjų srautų susikirtimas ties viešojo transporto stotelėmis bei kiti pėsčiųjų ir dviratininkų srautų susikirtimai (intensyvūs pėsčiųjų skersiniai ryšiai).