Daugiau nei ketvirtį amžiaus – nuo 1996 metų Vilniaus miestą planavusi ir jo skaitmenizavimo procesus vysčiusi bendrovė „Vilniaus planas“ keičia vizualinį identitetą – nuo šiol ji tampa „ID Vilnius“.
„Vilniaus planas“ direktorės Rūtos Klevėnės teigimu, daugelį metų bendrovė viešoje erdvėje buvo matoma kaip projektavimo ir teritorijų planavimo įmonė, tam gerai tiko ir senasis prekės ženklas, tačiau veiklai plečiantis, atsinaujinimas buvo itin reikalingas.
„Šiandien didžioji dalis mūsų bendrovės vykdomų projektų yra susijusi su miesto duomenimis, todėl tam atspindėti ir buvo pasirinktas naujasis vizualinis identitetas, kur kas geriau atitinkantis dabartinę mūsų veiklą, ateities tikslus bei strateginį bendrovės pozicionavimą.
„ID Vilnius“ yra susijęs ir su miesto identitetu, nes savo veikla padedame auginti Vilnių ir prisidedame prie besikeičiančio miesto tapatybės kūrimo“, – teigia R. Klevėnė.
100 proc. bendrovės akcijų priklauso Vilniaus miesto savivaldybei. Jos administracijos direktorius Adomas Bužinskas palaiko įmonės vizualinio identiteto pokyčius ir neabejoja, jog tai padės efektyvinti jos veiklą.
„Išsiplėtęs įmonės teikiamų paslaugų paketas jau kurį laiką neatitiko esamo „Vilniaus plano“ įvaizdžio, todėl atnaujintas vizualinis identitetas padės geriau atspindėti augančios ir transformuojančios organizacijos veiklą ir tikslus“, – teigia Vilniaus miesto savivaldybės administracijos direktorius A. Bužinskas.
Naujasis „ID Vilnius“ prekės ženklas išsiskiria ryškiomis vizualinėmis priemonėmis: jame derinami abstraktūs elementai ir miesto simbolis – Gedimino pilis. Logotipe vaizduojamas stilizuotas Gedimino pilies kontūras, kuris atspindi moderniai kaupiamus ir apdorojamus duomenis, bet ir rodo išlaikomą ryšį su miestu.
Logotipe dominuoja trys pagrindinės spalvos: tamsiai mėlyna, mėlyna ir žalia. Mėlyna spalva iliustruoja bendrovės ekspertiškumą bei solidumą, o žalia asocijuojasi su nuolatiniu jos augimu, tobulėjimu bei atsakingumu. Žalia taip pat yra ir žalumo bei tvarumo spalva, kas aktualu bendrovės veikloje, kuriant „protingo miesto“ (angl. smart city) sprendimus.
Pasak bendrovės direktorės, vizualinio identiteto keitimas yra vienas iš jau vykstančių ir planuojamų įmonės pokyčių. Ketinama daug dėmesio skirti dirbtinio intelekto pritaikymui duomenų analizėse, įskaitant bendrojo miesto plano monitoringą, medžių ir želdynų inventorizavimą. „ID Vilnius“ ir toliau teiks teritorijų planavimo ir projektavimo paslaugas.
„Mūsų veiklos tikslai – kurti geram miesto funkcionavimui skirtus skaitmeninius sprendimus. Vykdome Vilniaus miesto savivaldybės duomenų politiką, o ateityje norime tapti išmaniu miesto duomenų centru ir kompetentingu bei patikimu miesto plėtros partneriu savivaldybei“, – sako R. Klevėnė.
„ID Vilnius“ jau 27 metus teikia teritorijų planavimo, projektavimo, GIS sistemų palaikymo ir priežiūros, inspektavimo bepiločiais orlaiviais bei duomenų valdymo paslaugas.