Birželio 3 d. Vilniaus rajono savivaldybės mero Roberto Duchnevičiaus iniciatyva vyko susitikimas su AB „VIA Lietuva“ vadovais, kuriame aptarti svarbūs kelių tvarkymo klausimai.
Susitikimo metu kalbėta apie pasirašytų bendradarbiavimo sutarčių vykdymą ir darbų eigą. Šiuo metu yra pasirašyta 14 sutarčių dėl infrastruktūros tvarkymo įvairiose rajono vietose: kelio dangos, takų ir pėsčiųjų perėjų sutvarkymo, nuotekų nuleidimo, autobusų sustojimo stotelių įrengimo.
„Įmonės atstovai pažadėjo pasižiūrėti jiems priklausomų kelių Nemenčinės mieste, Maišiagaloje, Riešėje situaciją. Visi žinome, kokios duobės yra šių gyvenviečių pagrindiniuose keliuose. Apie tai tuoj pradės sklisti legendos.
Kalbėjome apie susisiekimo būklę ir kitose didžiosiose Vilniaus rajono seniūnijose, per kurias eina AB „VIA Lietuva“ prižiūrimi regioniniai keliai. Taip pat aptarėme vienodų standartų taikymą vykdant kelių priežiūrą visus metus – žiemą, pavasarį po atlydžio ir kt.
Mes, kaip savivaldybė, darome, ką galime, kad kelių tvarkymas vyktų kuo sparčiau, nes esama situacija nedžiugina. Tačiau suprantame ir bendrovę, kuriai skiriamas finansavimas priklauso nuo nacionalinės valdžios.
Viliuosi, kad intensyvūs pokalbiai padės rasti tuos sprendimus, kuriuos galima daryti artimiausiu metu, nelaukiant to išsvajoto finansavimo“, – susitikimo metu kalbėjo Vilniaus rajono meras R. Duchnevič.
Vilniaus rajono savivaldybė prižiūri virš 2,5 tūkst. km viešųjų vietinės reikšmės kelių. Tai vienas didžiausių vietinių kelių tinklas visoje šalyje. Deja, bet žvyrkeliai vis dar sudaro didžiausią dalį. Nemaža dalis automobilių kelių ir gatvių Vilniaus rajone priklauso valstybinės reikšmės keliams, kurių priežiūra, remontu, įrengimu rūpinasi AB Via Lietuva.
Savivaldybė deda visas pastangas ir remontuoja kelius, kiek tik tai leidžia finansinės galimybės. Patogios ir saugios susisiekimo sistemos plėtrai šiais metais numatoma apie 15 mln. eurų. Ją sudarytų savivaldybės biudžeto, savivaldybės infrastruktūros plėtros rėmimo programos ir Kelių priežiūros ir plėtros programos lėšos.
Jos bus skirtos naujų kelių ir gatvių remontui bei įrengimui, apšvietimo infrastruktūros tvarkymui, saugių sąlygų užtikrinimui pėstiesiems ir dviratininkams.
Taip pat išnaudojamos visos galimybės gauti papildomą finansavimą iš valstybės ir Europos Sąjungos struktūrinių fondų.