„Vilniaus vandenys“ klientus informuoja apie naujus bendrovės klientų savitarnoje įdiegtus funkcionalumus.
Vienas iš naujų funkcionalumų – savitarnos sistemoje įdiegta galimybė esamiems ir naujiems bendrovės klientams užsisakyti papildomas įmonės teikiamas paslaugas (vandentiekio / nuotekų tinklų projektavimą, vandentiekio / nuotekų tinklų įrengimą ir kt.).
Norint užsisakyti bendrovės teikiamas papildomas paslaugas, bendrovės klientams reikia prisijungti prie savo savitarnos paskyros (nauji bendrovės klientai prie savitarnos gali prisijungti naudodamiesi skirtuku „Svečiams“), pasirinkti meniu punktą „Papildomos paslaugos“, išsirinkti juos dominančią paslaugą ir, užpildžius užsakymo patvirtinimui reikalingą informacijos dalį, paslaugą užsisakyti.
Užsisakius paslaugą, klientai savitarnoje taip pat gali patogiai sekti ir savo užsakymo eigą, matyti su užsakymu susijusius išsiųstus ir gautus dokumentus, pateikti „Vilniaus vandenų“ darbuotojui su užsakymu susijusius klausimus bei apmokėti sąskaitą už atliktą paslaugą. Taip pat klientai gaus ir el. laiškus su informacija apie bet kokius savo užsakymo vykdymo eigos pasikeitimus.
Dar vienas bendrovės klientų savitarnoje įdiegtas naujas funkcionalumas – nuo šiol „Vilniaus vandenų“ verslo klientai savitarnos sistemoje turi galimybę geriamojo vandens tiekimo ir (ar) nuotekų tvarkymo paslaugų teikimo sutartis pasirašyti el. nekvalifikuotu parašu.
Šis sutarčių pasirašymo procesas yra itin paprastas, klientams tereikia gautame el. laiške paspausti mygtuką „Pasirašyti“. Kitas pasirašymo būdas – savitarnos meniu juostoje pasirinkti punktą „Sutartys“ ir paspausti mygtuką „Peržiūrėti ir pasirašyti“.
Tokiu būdu pasirašytus dokumentus verslo klientai gali peržiūrėti savitarnoje ir atsisiųsti iš jos bet kuriuo metu. Savitarnoje klientams bus prieinamos galiojančios, el. nekvalifikuotu parašu pasirašytos sutartys, ant kurių bus matoma pasirašančio asmens žyma, kartu su nurodytais tiksliais datos ir laiko duomenimis (kitais būdais pasirašytos sutartys savitarnoje nebus matomos).
Bendrovė „Vilniaus vandenys“, stengdamasi atliepti visų klientų lūkesčius, nuolat tobulina ne tik klientų aptarnavimo sistemą, bet tobulina ir įmonės savitarnos platformą. Tikimasi, jos savitarnoje įdiegti nauji funkcionalumai prisidės prie klientų patirties gerinimo, jų naudojimąsi bendrovės teikiamomis paslaugomis padarys dar paprastesnį ir greitesnį.