Būsto valdymo ir priežiūros naujovės 2017 metais – ši tema tapo pagrindine Lietuvos savivaldybių asociacijos (LSA) ir Lietuvos respublikinių būsto valdymo ir priežiūros rūmų balandžio 11 d., antradienį, Vilniuje surengtame seminare.
Renginyje dalyvavo savivaldybių specialistai, atsakingi už daugiabučių namų valdymo ir priežiūros klausimus: bendrojo naudojimo objektų valdytojų veiklos priežiūrą ir kontrolę, administratoriaus atranką ir skyrimą, butų savininkų prašymų ar skundų nagrinėjimą ir kita, taip pat – Seimo kontrolierių tarnybos, Vyriausybės atstovų apskrityse tarnybų, būsto valdytojų atstovai.
Seminare „Daugiabučių namų bendrojo naudojimo patalpų valdymas. Kas laukia 2017 metais?“ buvo pristatytas būsto valdymo ir priežiūros politikos įgyvendinimas Lietuvoje, apžvelgtos daugiabučių namų bendrojo naudojimo patalpų valdymo aktualijos: savininkų teisės ir pareigos, pastato administratoriaus įsipareigojimai, daugiabučių namų administravimo teisinis reguliavimas ir teisės aktų nuostatomis savivaldybėms priskirtų funkcijų įgyvendinimas.
Pasak LSA direktorės Romos Žakaitienės, turint galvoje, kad daugiabučių namų valdyme dalyvauja daug suinteresuotų pusių, labai svarbu, kad visi vienodai suvoktų šią sritį reglamentuojančius teisės aktus, ir būtų kuo geriau užtikrinami daugiabučiuose gyvenančių žmonių interesai.
Lietuvos savivaldybių asociacijos inf.