Mokytojai susiduria su nuolatiniais pokyčiais ir naujovėmis, todėl jiems tenka spręsti dvigubą problemą, kaip geriausiai parengti mokinius dabarties ir ateities iššūkiams įveikti. Be to, jie turi mokytis, kaip plėtoti ir tobulinti ugdymo programą, procesą, kaip tai padaryti kuo geriau nuolat kintančioje aplinkoje, t. y. pagerinti savo gebėjimus pažinti bei valdyti pokyčius. Todėl sausio 3 dieną Rukainių gimnazijoje vyko Metodinė diena, kurią iniciavo gimnazijos Metodinė taryba.
Metodinės dienos tikslas – pasidalinti gerąja patirtimi tarp kolegų. Pranešimus skaitė 11 gimnazijos mokytojų metodininkų.
Mokytojai pasidalino idėjomis, kaip ugdyti mokinių kūrybiškumą per anglų, lenkų kalbų pamokas, STEAM kūrybinio metodo taikymą pradinėse klasėse, dalinosi patirtimi, kaip ugdomi gabūs mokiniai per istorijos ir lenkų kalbos pamokas ir įvairias veiklas. Buvo pasidalinta įžvalgomis, kokiais būdais galima pasiekti mokymosi sėkmę kiekvienam vaikui matematikos pamokose, buvo pristatyta ir vizualizacijos svarba per lietuvių kalbos ir literatūros pamokas, „mąstyk ir stebėk“ metodas pasitelkiant virtualius muziejus, taip pat prisiminti aktyvieji mokymo metodai ir būdai, dalykų integracija, projektinė veikla ir jos nauda mokiniui per geografijos, biologijos pamokas.
Reflektuodama gimnazijos administracija ir mokytojai išreiškė pozityvias mintis dėl metodinės dienos naudos ir dėliojo veiksmų planus naujiems bendriems siekiams ir idėjoms.
Metodinės tarybos pirmininkė Rasa Jachimovičienė
Mokytojų refleksijos:
„Smagu, kad visi mokytojai dirba kūrybiškai, inovatyviai“.
„Per pamokas ugdomas mokinių kūrybiškumas, lavinama vaizduotė, integruojami keli mokomieji dalykai“.
„Tikrai buvo labai įdomių idėjų. Spikeriai šauniai ir kūrybiškai pasiruošė“.
„Labai patiko vizualizacijos metodai ir būdai“.
„Įdomus filmukų kūrimo ir įgarsinimo metodas“.
„Vaizdingi, efektyvūs, išsamūs, nenuobodūs ir naudingi pranešimai, ačiū metodininkams“.
„Informatyvu, naudinga – pritaikysiu praktiškai“.
„Ačiū už galimybę tobulėti“.
„Puikūs pranešimai, remiantis patirtimi! Ačiū už metodų gausą, tikrai panaudosiu per savo pamokas“.
„Įdomu ir naudinga išgirsti, kaip dirba kolegos, kaip pasiekia puikių rezultatų ugdydami gabius mokinius“.
„Kaip gerai, kad įvyko toks pranešimų skaitymo susitikimas. Pažinome kitus – supratome – kaip mes dirbame“.
„Dalyvaujant šiame spalvingame ir vaizdingame nuotykių maršrute, buvo pasakyta: ,,Visi yra skirtingi…“ Tad norėčiau pratęsti šią mintį: visi esame skirtingi, tuo ir ypatingi, bet reikalingi. Ačiū“.