Ketvirtadienį Vilniaus rajone, Bukiškyje, duris atvėrė nauja prekybos tinklo „Rimi“ parduotuvė. Šiemet tai jau šeštasis naujas „Rimi“ prekybos centras Lietuvoje, o iki metų pabaigos planuojama atidaryti dar vieną šio tinklo parduotuvę. Į atidarytos „Supermarket“ formato parduotuvės įrengimą įmonė investavo apie 700 tūkst. eurų. Kartu su „Rimi“ pastate veiks ir „Gintarinė vaistinė“, namų apyvokos reikmenų bei drabužių parduotuvė „Pepco“, taip pat įsikūrė grožio studija. Šventinę atidarymo savaitę pirkėjų lauks specialios akcijos bei pasiūlymai.
Parduotuvių skaičių didina tankiai apgyvendintuose priemiesčiuose
Vilniaus rajone, gausiai apgyvendintame Bukiškyje, naujas „Rimi“ prekybos centras įsikūrė adresu Nesvydžiaus g. 20. Jis pastatytas visai netoli pagrindinio magistralinio kelio Vilnius–Panevėžys bei šalia Bajorų gyvenvietės. Anot „Rimi“ prekybos centrų valdymo vadovės Irinos Miklienės, plėtrai įmonė siekia pasirinkti kuo patogesnes vietas pirkėjams.
„Pastaraisiais metais plečiame savo parduotuvių tinklą aplink Vilnių įsikūrusiuose ir tankiai apgyvendintuose priemiesčiuose. Vystome naujus prekybos centrus arčiau priemiesčiuose gyvenančių ir mieste dirbančių šeimų, kad palengvintume jų kasdienį apsipirkimą. Šiame prekybos centre bus patogu apsipirkti važiuojant nuo Santariškių pusės link Bajorų, ištrūkus iš miesto spūsčių ar keliaujant toliau – link Panevėžio ir kitų šalia A2 magistralės įsikūrusių miestų: Maišiagalos, Širvintų, Ukmergės. Jaučiame, kad iš miesto keliaujantys bei šalia gamtos gyvenantys pirkėjai nori apsipirkti kuo greičiau ir patogiau. Atsižvelgę į tai pritaikome tokių prekybos centrų infrastruktūrą“, – pasakoja I. Miklienė.
Į naujausios tinklo parduotuvės įrengimą investuota apie 700 tūkst. eurų., o prekybiniam plotui skirta 1 000 kv. m. Šalia prekybos centro įrengta erdvi 76 vietų automobilių stovėjimo aikštelė su specialiomis vietomis šeimoms ir neįgaliesiems. Taip pat įrengta 12 elektromobilių įkrovimo taškų, dviračių statymo vietos.
Skubantiems – galimybė apsipirkti internetu
Pasak I. Miklienės, įrengiant naują prekybos centrą didelis dėmesys buvo skirtas ir jo asortimento formavimui. Čia lankytojai ras gausų aukščiausios kokybės „Rimi“ privačios etiketės gaminių pasirinkimą, šefų gamybos vartojimui paruoštų produktų, įprastus pieno, mėsos, žuvies, bakalėjos, daržovių, vaisių produktus, taip pat įvairias namų buities, gyvūnų ir kūdikių prekes.
„Naujojoje parduotuvėje apsiperkančius gyventojus pasitiks platus ir kiekvieno skoniui pritaikytas asortimentas, kuriame daug šviežių, pamėgtų lietuviškų produktų, o taip pat – „Rinkis Sveikiau“ ženklu pažymėtas asortimentas, suformuotas bendradarbiaujant su sveikatos specialistais. „Supermarket“ formato parduotuvėse savo pirkėjus siekiame aprūpinti viskuo, ko reikia šeimos kasdienybei. Klausomės ir girdime savo klientus, todėl stengiamės, kad gyvenantys netoliese galėtų patogiai ir greitai įsigyti kasdien reikalingų šviežio maisto prekių, taip pat jau paruoštų kulinarijos, konditerijos gaminių bei būtiniausių buities prekių“, – apie asortimentą pasakoja I. Miklienė.
Naujos parduotuvės durys lankytojams bus atviros kasdien nuo 8 iki 22 val. vakaro. Skubantys pirkėjai galės apsipirkti moderniose savitarnos kasose, tačiau veiks ir įprastos kasos. Be to, pirkėjai galės apsipirkti ne tik fizinėje „Rimi“ parduotuvėje, bet ir internetinėje e. parduotuvėje www.rimi.lt, kuri siūlo didžiausio formato parduotuvėse prieinamą asortimentą. Užsisakytas prekes pirkėjai galės greitai ir lengvai atsiimti prie parduotuvės įrengtose „Rimi Drive“ stotelėse net neišlipdami iš automobilio.
Atidaryto prekybos centro lankytojai galės ne tik patogiai apsirūpinti maisto prekėmis, bet ir įsigyti vaistinių preparatų tame pačiame pastate įsikūrusioje „Gintarinėje vaistinėje“. Taip pat – apsipirkti namų apyvokos bei drabužių parduotuvėje „Pepco“ arba apsilankyti grožio studijoje.
Dėmesys žemų įprastų kainų prekėms
Atidarymo metu naujo prekybos centro lankytojus pasitiks specialios akcijos, nemokamai bus dalijamos „Mano Rimi“ lojalumo kortelės. Pirkėjai galės pasinaudoti ir specialiais savaitiniais bei savaitgalio pasiūlymais, nuo 1 iki 2,5 proc. po apsipirkimų grįžtančiais „Mano Rimi“ pinigais, taip pat specialiomis „Mano šeimai“ ar senjorų programomis ir kitomis naudomis, kurios galioja „Mano Rimi“ lojalumo programos turėtojams.